Internet, veebitellimiskeskkond www.officeday.ee
Pidevalt uuenev tellimiskeskkond annab ettevõttele suurepärase võimaluse tõhusalt hallata kulutusi bürootarvetele, luues erinevatele osakondadele erinevad eelarved, ettevõtte individuaalne kaubavalik, jälgides ja analüüsides oste.
Telefon/faks
Valige kataloogist välja vajalikud tooted, märkige üles nimetused, koodid ja vajalikud kogused. Helistage ja esitage tellimus. Tööpäeviti võtame telefonitellimusi vastu 8:30 – 17:00. Telefoninumbrid: 6580 900, 6580 910, 6580 913. Faksile saab saata tellimusi 7 päeval nädalas. Faksi number: 6580 901.
E-post
Valige kataloogist välja vajalikud tooted, täitke tellimisleht ja saatke aadressile [email protected].
Tarnetingimused
● Tallinnas ja mujal Eestis toimetame kauba kohale 24 tunni jooksul, saartele 48 tunni jooksul
● kui tellimus ületab 40€ (saartel 55€), toome kauba kohale TASUTA
● tellimustele kuni 40€ (saartel 55€) lisandub transporditasu 7,70€
Maksetingimused
● lepingulised kliendid tasuvad kauba eest pangaülekandega arve alusel, maksetähtaeg 7 päeva
● veebitellimiskeskkonnas saab arve tasuda ettemaksuna, kasutades pangalinke
● koondarve võimalus
Garantii
● garantiitingimused on vastavuses Eesti Vabariigi õigusaktidega
● toodetele kehtib tootjapoolne garantii
Kaupade tagastamine
● pretensioonid kaupade kvaliteedi ja koguse kohta palume esitada 5 päeva jooksul
● ekslikult mittesobiva toote tagastamine on võimalik AINULT kokkuleppel kliendihalduriga
● kui tagastatava kauba väärtus on kuni 100€ (ilma km), siis kauba tagastamisel arvestatakse käitlemistasu 10€ (ilma km)
● kui tagastatava kauba väärtus on üle 100€ (ilma km), siis arvestatakse tagasiostu puhul esialgsest müügihinnast maha tagastustasu -10%
● tagasi ei osteta kasutatud või kliendi poolt rikutud kaupa, samuti esialgse kaubandusliku välimuse kaotanud kaupa ( näiteks rikutud originaalpakend)