www.officeday.ee     ENAM KUI UUS VEEBIKESKKOND

Funktsionaalsus

Tootekataloog – tooted on rühmitatud kaubagruppide järgi, kiire ja lihtne vaadata.

Otsing – otsingumootor aitab kiiresti leida soovitud toote nime, brandi või koodi järgi.

Kulutarvikute otsing – leiate kiiresti ja lihtsalt sobiva tindi ja toonerkasseti oma

printerisse ja koopiamasinasse.

Püsikliendi hind – Officeday püsiklientidele on kehtestatud allahindlused baashinnast.

Kampaaniad – ajakohane info kõigi pakkumiste, kampaaniate ja kampaaniakingituste kohta.

Laoseis – info kaubavarude kohta reaalajas.

Muu vajalik info – ökotoodete, ergonoomia jm kohta.

Officeday Galerii – pakume templite, visiitkaartide, blankettide ning muu trükireklaami ja reklaamkingituste tellimist reaalajas.

TELLI INTERNETIST – SEE ON KIIRE, KÄEPÄRANE JA KASULIK!

Lihtne tellimine

Laoseis – info kaubavarude kohta reaalajas. Kui soovitud toodet ei ole hetkel laos, siis sellest hoolimata on võimalik seda tellida ja saada infot tarneaja kohta.

Alternatiivtooted – püsikliendi allahindlused kehtivad ka alternatiivtoodetele.

Ostukorv – siin näete Teie poolt valitud tooteid, samuti on võimalik kaupu broneerida.

Tellimus – pärast tellimuse tegemist, samuti iga tellimuses tehtud paranduse järel, saate selle kohta elektroonilise teate. Pärast veebitellimissüsteemist väljumist jääb tellimus ostukorvi veel 7 päevaks, sõltumata sellest, kas tellimus on lõpetatud või mitte.

Ostustatistika – tellimuste ja kaupade statistika.

Efektiivne bürootarvete ostude juhtimine, eelarve jälgimine ja analüüsimine

Administreerimine – ostude tsentraliseeritud kontrollimine ja haldamine on eriti kasulik mitme tütarettevõttega ja paljude tarneaadressidega firmadele.

Maksed – maksete prognoosimine, täpne eelarve ja raamatupidamisdokumentide võrdlemine.

Kaupade kohaletoomine – võimalik jälgida tellimuse arengut selle tegemisest kuni kohaletoomiseni.