Funktsionaalsus
Tootekataloog – tooted on rühmitatud kaubagruppide järgi, kiire ja lihtne vaadata.
Otsing – otsingumootor aitab kiiresti leida soovitud toote nime, brandi või koodi järgi.
Kulutarvikute otsing – leiate kiiresti ja lihtsalt sobiva tindi ja toonerkasseti oma
printerisse ja koopiamasinasse.
Püsikliendi hind – Officeday püsiklientidele on kehtestatud allahindlused baashinnast.
Kampaaniad – ajakohane info kõigi pakkumiste, kampaaniate ja kampaaniakingituste kohta.
Laoseis – info kaubavarude kohta reaalajas.
Muu vajalik info – ökotoodete, ergonoomia jm kohta.
Officeday Galerii – pakume templite, visiitkaartide, blankettide ning muu trükireklaami ja reklaamkingituste tellimist reaalajas.
TELLI INTERNETIST – SEE ON KIIRE, KÄEPÄRANE JA KASULIK!
Lihtne tellimine
Laoseis – info kaubavarude kohta reaalajas. Kui soovitud toodet ei ole hetkel laos, siis sellest hoolimata on võimalik seda tellida ja saada infot tarneaja kohta.
Alternatiivtooted – püsikliendi allahindlused kehtivad ka alternatiivtoodetele.
Ostukorv – siin näete Teie poolt valitud tooteid, samuti on võimalik kaupu broneerida.
Tellimus – pärast tellimuse tegemist, samuti iga tellimuses tehtud paranduse järel, saate selle kohta elektroonilise teate. Pärast veebitellimissüsteemist väljumist jääb tellimus ostukorvi veel 7 päevaks, sõltumata sellest, kas tellimus on lõpetatud või mitte.
Ostustatistika – tellimuste ja kaupade statistika.
Efektiivne bürootarvete ostude juhtimine, eelarve jälgimine ja analüüsimine
Administreerimine – ostude tsentraliseeritud kontrollimine ja haldamine on eriti kasulik mitme tütarettevõttega ja paljude tarneaadressidega firmadele.
Maksed – maksete prognoosimine, täpne eelarve ja raamatupidamisdokumentide võrdlemine.
Kaupade kohaletoomine – võimalik jälgida tellimuse arengut selle tegemisest kuni kohaletoomiseni.